0013 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Jág måste starta en ny på mitt GC för att jag skada inte honom ett enda..Neeeeeeeeeeeeeeeeeej jag har bara N64 game shark Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 vänta lite....nu fattar jag inget...måste du göra en ny fil för att du inte skadade honom nåt? har du gameshark till Gc eller bara till N64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Jag har spelat GC så nu vet jag inte hur man håller en N64 dosa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Jag har spelat GC så nu vet jag inte hur man håller en N64 dosa. men sluta prata massa sånt där, håll er till ämnet!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Ja men man måste ändå klara han 50 ggr först. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 du dannecool89 ha du msn? du kunde hjälpa mig.... jag e i vatten templet när man e wuxen... har tagit upp allt vatten till tredje våningen och har inte fått den förlängda hookshoten än om du har msn så adda mig [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 jag kan ljälpa dig man ska möta skugg link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 du dannecool89 ha du msn? du kunde hjälpa mig.... jag e i vatten templet när man e wuxen... har tagit upp allt vatten till tredje våningen och har inte fått den förlängda hookshoten än om du har msn så adda mig [email protected] har du inte fått en guide?? vill du ha en över vattentemplet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Jo men man måste ha klarat GANON 50 GGR. alvarligt. går det att få supershot genom att klara ganon 50ggr? jag gjorde det ohh var finns min välförkänta ''supershot'' :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 du måste ha gameshark också... =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelda-boy Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Uppgraderingen av Long shoot genom Game Shark. Man måste ha Styrkans och Vishetens Triforce Del. hur mycket kostar ett game shark till n64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 finns inte att köpa i sverige... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg