0013 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 vET INTE FICK DET VET INTE VAR ifrån Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 vet du inte vad du fick den ifrån?? kanske fick med den i paketet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 nej, det e klart man inte får med sånt i paketet... har du släktingar i andra länder, typ USA 0013?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Nepp men mamma har kompsar som lätt tröttnar på spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 jag har kusiner i amerika och kan npg inte få det endå för det kostar en del med Game Shak ju! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 men fråga dom om dom kan köpa, sen ge dom pengar när ni möts, så hade jag gjort! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 Nepp men mamma har kompsar som lätt tröttnar på spel. jaha....men då har du säkert fått det av dom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 Ja när jag fyllde 6 stod det bara framför TV:n. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 okej...det här hör kanske inte hit men du säljer inte det va`? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 Nepp men mamma har kompsar som lätt tröttnar på spel. jaha....men då har du säkert fått det av dom! men hur skulle dom kompisarna få tag i gameshark?? har du frågat din mamma var du fick det ifrån, 0013?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 HAN FICK JU DET AV SIN MAMMAS KOMPIS....LÄS INLÄGGEN INNAN DU SVARAR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 ja det vet jag men hur fick hans mammas kompis tag i det, det frågade ju jag i förra inklägget också, det e du som ska hänga med!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg