0014 Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 mmm..det har du rätt i... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 nej, ganon e ju svårare än ganondorf... ganondorf e ju bland de lättaste av alla! Låt han tycka som han vill, alla har egna åsikter... Ganon är lättare tycker jag för att man bara behöver slå på svansen typ.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 mmm...om man håller på länge att studsa bollarna fram och tillbaka så blir det skitmycket skada Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 mmm...om man håller på länge att studsa bollarna fram och tillbaka så blir det skitmycket skada men e man duktig klarar man han utan att förlora liv, det gör jag varje gång! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 När spelet funnits så länge och när man haft spelat så länge är man antagligen bra på allt i spelet =) Hehe, till exempel att slakta ganondorf =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 mm just det.. och de andra bossarna... fast den svåraste bossen e Twinrowa tycker jag fast hon e ändå inte svår, men om man skulle säga den svåraste så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 jag tycker inte heller att ganondorf är svår....men han är svårast om jag måste välja... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ApeBoy Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 jag tycker nog att bongo bongo (tror jag han heter) är svärast men han är också grymt kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 bongo bongo var den första bossen jag dog på! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bikboy Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Finns det pjärsvins i det här spelet da. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 0014: va, har du dött nån gång? på mina filer står det 000 på alla 3... hur många gånger har du dött??? jag tycker bongo bongo e den lättaste faktiskt... man alla e ju bra på olika saker så jag säger inte att du e dålig... bikboy: DET FINNS INGENTING SOM HETER PJÄRSVIN INOM NINTENDO!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 jag säger bara, att det inte spelar någon roll om han har dött! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg