Xade Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 vadå.. det finns ju inga ålar i zelda ju... ljug inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Jag ljuger inte, den va avlång och va lite brun på sidan, jag låvar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 jo det gör du, jag vet det bättre än dig!! så sluta prata om det mer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 jag vet att den finns men jag har ingen bevis på att den finns och du har inget bevis på att den itne finns så det är 50% att den finns och 50% att den inte finns!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 om du spelat majoras mask och har vart i pinnacle rocks så ser du ålar som gömt zora ägg..det är klart att det finns ålar i zelda då!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 ja har hört talas om den dära ålen, den heter hylian eel, elle nått sånt, å de e den tyngsta fisken man kan få upp i fishpound, fast då måste man använda sinking lure, ja har oxå använt den, man får den precis som pokemon sa på förra sidan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 om du spelat majoras mask och har vart i pinnacle rocks så ser du ålar som gömt zora ägg..det är klart att det finns ålar i zelda då!!! men jag menar ålar i fishing pond i OOT!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Det kan va stingers han pratar om!! de där rockorna som flyger!! dom är små ålar och sen blir dom flygande rockor när man kommer nära dem! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 om du spelat majoras mask och har vart i pinnacle rocks så ser du ålar som gömt zora ägg..det är klart att det finns ålar i zelda då!!! men jag menar ålar i fishing pond i OOT!! Klart det finns! Efter som det finns ett nytt napp så borde finnas mycket mer! Ska man spela länge men när man är liten hur fångar man tyngre fiskar än 10 punds då? Och jag har härt att det finns ett fusk så man kan ha två sköldar hur är det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 jag var stor och fiskade med det andra betet, jag låvar, sen såg jag den ålen som jag aldrig fiskade :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 vadå för andra bete??? finns det nåt sånt och hur får man det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Det finns säkert en ål i fishing pond, har för mej att det var en ål där en gång, men jag vet inte, och är det så viktigt om den är där eller ej? Den stora fiskern jag fick en gång intresserar mej mer =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg