Gäst -Snake_bite- Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 vadå för andra bete??? finns det nåt sånt och hur får man det?? man hittar andra betet på den stocken som är i vattnet som man kan stå på, det var där jag hitta den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 till banjo kazooie: vadå.. det finns ju inga ålar i zelda ju... ljug inte! du skrev ju "i Zelda" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 men jag mena ju i fishing pond som jag skrev! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 aja...men det finns ändå en i fishing pond...men man behöver inte sinking lure...vet inte ens om den finns...men ålen är jag 100% säker på att jag såg i fishing pond Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ApeBoy Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 det finns sinking lure på stocken precis som Snake_bite- sa men den kan också finas vid den lila bäken men vad har alla för rekord fisk på oot då?? min är på 20 pounds Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 det finns sinking lure på stocken precis som Snake_bite- sa men den kan också finas vid den lila bäken men vad har alla för rekord fisk på oot då?? min är på 20 pounds mitt rekord är 20 pounds, f ast jag använde det andra betet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 det finns sinking lure på stocken precis som Snake_bite- sa men den kan också finas vid den lila bäken men vad har alla för rekord fisk på oot då?? min är på 20 pounds mitt rekord är 20 pounds, f ast jag använde det andra betet När du va liten? Aja vad har man fisken till? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 det finns sinking lure på stocken precis som Snake_bite- sa men den kan också finas vid den lila bäken men vad har alla för rekord fisk på oot då?? min är på 20 pounds mitt rekord är 20 pounds, f ast jag använde det andra betet När du va liten? Aja vad har man fisken till? jag var stor och fiskade fisken ska man ge till killen som står vid dörren och han kommer ge dig pris mina pris som jag har fått en hjärt del guld skalet pengar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 det finns sinking lure på stocken precis som Snake_bite- sa men den kan också finas vid den lila bäken men vad har alla för rekord fisk på oot då?? min är på 20 pounds mitt rekord är 20 pounds, f ast jag använde det andra betet När du va liten? Aja vad har man fisken till? jag var stor och fiskade fisken ska man ge till killen som står vid dörren och han kommer ge dig pris mina pris som jag har fått en hjärt del guld skalet pengar Inte en sådan fisk utan en sådan man kan ha i flaskan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 mitt rekord som liten e 10 pounds och som stor 20 pounds, jag ahr fått gold scale och hjärtbit... samt fångat hans mössa och kastat med den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 mitt rekord som liten e 10 pounds och som stor 20 pounds, jag ahr fått gold scale och hjärtbit... samt fångat hans mössa och kastat med den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 Han har ju ingen mössa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg