Gäst Nike Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Är det värt pengarna? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Har dem gjort en 2:a? Jag som inte ens köpt ettan än. Vad har ändrats? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kekko Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 nej jag tror det är för likt det första.. lägg pengarna på något annat.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 om man har syskon eller kompisarsom gillar spel kan det vara ganska roligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 hur ser den ut då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 det är ett spel där man har en kamer kopplad till sin playstation som känner rörleserana och man ser sej själv på skärmen och man ´är sjalvm karaktären i spel och man styr genom att röra på sig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 tycker inte att du ska sattsa på.dt e dåligt och trågigt.jag tröttnade på dt efter en minut.(tur att jag inte köpte dt! :P ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZötiZ_GriZen Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Ja som inte ens har ettan. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg