Boiuthh Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 jo.. världen håller på att gå åt h*lvete Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 jo, jag tycker att man inte borde säga bög, men att kärring var från början koplimang???lite väl konstigt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 det betyder käresta på gammalsvenska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Precis, och nu används det som skällsord.... Finns ett slott i Frankrike som säljs för 7 mille. Funderar på att gräva i fickorna för lite små växel och kanske en dag... :zzz: .... tror inte det händer... Jag kommer sakna sveriges skogar!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 jo.. världen håller på att gå åt h*lvete vadå e världen inte redan ett h*lvete? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 hmm... kanske det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 nej.. för under jordens undergång.. då ett stort hål öppnas ur marken där alla världens människor bor dvs ca: 1000 st så stormar det ut djävular som vi försöker dräpa med 9mm pistoler och silversnidda svärd så ska anaal nathrakh spela sin ultimate black metal på en flygande scen ca 100 m ovanför hålet... och dom har inte spelat där än så därför kan inte världen ha gått åt h*lvete än... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Okej...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Neeeeeh, det är Bamse & Co som står på den och sjunger barnvisor <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 nej nej nej.. sabba inte det här för mig.. anaal nathrakh står där uppe och lirar humanity is cancer.. så ska det vara!!! punkt slut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Nej, Bamse & Co ska sjunga barnvisor <.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 tyst innan jag str*per dig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg