gurreb Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 hur fungerar chippet??????? går det att spela alla spel som vanligt???? hackar det inget då???? tänker den sanabare???? :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Vad ja tror så ska man kunna lägga in spel direkt på ps 2:an men om det är sant är en annan sak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 man spelar som vanliga spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Nu vet ja mer man spelar som vanligt och det funkar som vanligt men du kan lägga in spel på det och den kan läsa brända skivor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 exakt det går också snabbare att starta spelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 Coolt de visste ja inte att det gick snabbare att starta spelen också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
susanne Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 Det går inte att starta dom snabbare tycker jag. Man måste göra bissa saker oxå för att kunna starta ett brännt spel, (det räcker inte bara med att chppa det. Det chippet jag har så måste du stänga luckan på enheten med ett tryck på översta knappen på enheten, minns nu inte vad den kallas i skrivandets stund), när du har gjort det så måste du sedan direkt efter hålla select knappen intryckt tills spelet har startat sedan är det bara att spela som vanligt. :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 Mitt är trasigt. Chipp går lätt sönder, så jag kan inte spela brända spel! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
susanne Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 <_< Vad menar du med trasigt, vad händer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0010 Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 Chippet är en kodning för Sitt Ps som gör så att den kan läsa alla brända spel utländska spel och kopierade.plus kolla på Brända dvd filmer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Mitt fungerar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Man kan säga att när man sätter in ett chip så lurar man PS2:an att läsa brända skivor... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg