gurreb Skrivet 13 November 2004 Rapport Skrivet 13 November 2004 :blink: :student: finns det nåt militär flyplan eller helicopter?????? kan man skjuta med dom??????? militär båt?????? pansarvangn??????? :student: :blink:
Joy Skrivet 14 November 2004 Rapport Skrivet 14 November 2004 Det finns militär helikopter, militär jetplan, militär gevär, pansarvag, militär lastbil osv. Militär geväret är ju såklart den klassiska M16. Jag älskar den ! Kraftig som sjutton..Militär jetplanet är grymt, eftersom den har en så hög hastighet, dessutom kan man skjuta målsökande missiler, och släppa bomber. Med militär helikoptern kan man flyga snabbt och skjuta både missil och vanliga skott. pansarvagnen är ju förstås bra eftersom den rammar allt :P Och den kan förstås skjuta iväg missiler.. Militär lastbilen vet jag inte riktigt vad den är bra för, lasta sitt gäng på ? :D Och vart de finns ? Vid militär baser och tankerfartyg ;)
cool_boy Skrivet 14 November 2004 Rapport Skrivet 14 November 2004 kan man köra militärfartyget i san fierro
Gäst Golden Star Skrivet 14 November 2004 Rapport Skrivet 14 November 2004 Det finns militär helikopter, militär jetplan, militär gevär, pansarvag, militär lastbil osv. Militär geväret är ju såklart den klassiska M16. Jag älskar den ! Kraftig som sjutton..Militär jetplanet är grymt, eftersom den har en så hög hastighet, dessutom kan man skjuta målsökande missiler, och släppa bomber. Med militär helikoptern kan man flyga snabbt och skjuta både missil och vanliga skott. pansarvagnen är ju förstås bra eftersom den rammar allt :P Och den kan förstås skjuta iväg missiler.. Militär lastbilen vet jag inte riktigt vad den är bra för, lasta sitt gäng på ? :D Och vart de finns ? Vid militär baser och tankerfartyg ;) finns dt flygplanet i san fierro?
kkthxbye Skrivet 14 November 2004 Rapport Skrivet 14 November 2004 Det finns militär helikopter, militär jetplan, militär gevär, pansarvag, militär lastbil osv. Militär geväret är ju såklart den klassiska M16. Jag älskar den ! Kraftig som sjutton..Militär jetplanet är grymt, eftersom den har en så hög hastighet, dessutom kan man skjuta målsökande missiler, och släppa bomber. Med militär helikoptern kan man flyga snabbt och skjuta både missil och vanliga skott. pansarvagnen är ju förstås bra eftersom den rammar allt :P Och den kan förstås skjuta iväg missiler.. Militär lastbilen vet jag inte riktigt vad den är bra för, lasta sitt gäng på ? :D Och vart de finns ? Vid militär baser och tankerfartyg ;) Helikoptern är ass skön!... men geväret heter M6
Gäst Golden Star Skrivet 14 November 2004 Rapport Skrivet 14 November 2004 av deem militär sakerna...vilka finns i san fierro och vart??
Gäst wångö Skrivet 15 November 2004 Rapport Skrivet 15 November 2004 (ps2_boy @ 14/11-2004 19:26:27) Det finns militär helikopter, militär jetplan, militär gevär, pansarvag, militär lastbil osv. Militär geväret är ju såklart den klassiska M16. Jag älskar den ! Kraftig som sjutton..Militär jetplanet är grymt, eftersom den har en så hög hastighet, dessutom kan man skjuta målsökande missiler, och släppa bomber. Med militär helikoptern kan man flyga snabbt och skjuta både missil och vanliga skott. pansarvagnen är ju förstås bra eftersom den rammar allt :P Och den kan förstås skjuta iväg missiler.. Militär lastbilen vet jag inte riktigt vad den är bra för, lasta sitt gäng på ? :D Och vart de finns ? Vid militär baser och tankerfartyg ;) Helikoptern är ass skön!... men geväret heter M6 men var finns dom flygplanen o helikoptrarna o dom då?
Gäst Golden Star Skrivet 16 November 2004 Rapport Skrivet 16 November 2004 undrar jag me.. men jag tror att dt finns ett militär fartyg i hamnen i san fierro..
cool_boy Skrivet 17 November 2004 Rapport Skrivet 17 November 2004 det gör det men om man kommer in i de området så får man 5 stjärnor.
Gäst wångö Skrivet 17 November 2004 Rapport Skrivet 17 November 2004 det gör det men om man kommer in i de området så får man 5 stjärnor. man får 4 men man måste ju ha en helikopter för att komma upp på fartyget....
Gäst Golden Star Skrivet 17 November 2004 Rapport Skrivet 17 November 2004 men man kan inte ta planet om man får militärer på halsen..
Rekommendera inlägg