Gäst wångö Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 ok..så du har inte kört den då.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 nej ibland ser jag att dt finns en röd markör där men dt står bara att båten e inte där än... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 ps2_boy: Båda har fel när det gäller vapnets namn. Den heter M4 :P Till er alla som undrar vart grejerna finns: Vapnet kan köpas i Ammu-Nation, eller så tar ni det från en militär. Flygplanet kan du hitta på tankerfartyget i San fierro, men du kan inte köra det, det. Det listar du ut genom att kolla på radarn, där ser man att tankerfartyget är markerat på radarn, det betyder att det inte kan röras. Efter ett uppdrag för Toreno, ska du stjäla ett sådant, när man klarat uppdraget så kommer man alltid att kunna hitta planet på flygplatsen i öknen. Och här är en liten parentes: Planet har målsökande missiler som kan avfyras när man är tillräckligt nära målet, och när man då avfyrar en målsökande missil är det ganska kört för offret. Den kan även släppa bomber, och "hoovra" sig framåt, det betyder att den kan stå stilla i luften och vända sig effektivt, detta är mycket användbart när du ska skjuta båtar/stilla stående föremål. Och såklart, kan den köra riktigt snabbt :D Var det nåt jag missat ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 okej...coollt..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 jag tror att man inte kan ta sig på tankern för då får man fyra efterlysningstjärnor! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 ja flög dit med en vanlig helikopter som ja hittade på sf flygplatsen.. men när ja landade blev ja skjuten för de står massa gubbar där :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 va??har du hittat en helikopter som man kan ta???vilken?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 japp..den vanliga helikoptern från vc..... klättra över staketet vid flygplatsen och vägen till höger... när du kommer upp där står det en bil till vänster... köra bara den rakt fram.... mot hangaren längst ut till vänster med vatten bakom... :P :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 ok.. på flygplats området..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 19 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 det finns en militär bas på restricted area. det finns en as coll pansar vangn där den liknar verkligen den riktiga..... :lol: :rambo: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Golden Star och wångö, håll er till ämnet ;) Ni får 4 efterlysnings stjärnor ja.. Det är ett problem, därför är det skönt när man gjort uppdraget där man ska stjäla den. Då vet man alltid vart man har den.. (På flygplatsen) En gång gick jag in i en militärbas, där jag fick 5 stjärnor (Ajaj) men jag slaktade alla militärer inom synhåll, och fortsatte så tills jag var i centrala basen, där kunde jag hitta de mesta militär grejor :) Så.. Söker ni militär utrustning, storma en bas ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 ja de va de golden star..... okej joy... var ligger den militär basen då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg