Hoppa till innehåll

Gta double pack


Jojjon
 Dela

Rekommendera inlägg

vet du när gta kommer till sverige till xbox,, skulle gärna vilja veta för att gta är typ d grymmast i sin changre som finns,,, mkt grymmare än true crime:streats of la som är det nst bästa,, men med mycket minde rörelsefrihet plus att man själv också e polis,, samt att det e väldigt kort,, klarade d på 10 timmar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vet du när gta kommer till sverige till xbox,, skulle gärna vilja veta för att gta är typ d grymmast i sin changre som finns,,, mkt grymmare än true crime:streats of la som är det nst bästa,, men med mycket minde rörelsefrihet plus att man själv också e polis,, samt att det e väldigt kort,, klarade d på 10 timmar

 

Kan man vara polis i Vice City?

 

Det liknar GTA 3 om man ser att du klarade ut det på 10 timmar...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vet du när gta kommer till sverige till xbox,, skulle gärna vilja veta för att gta är typ d grymmast i sin changre som finns,,, mkt grymmare än true crime:streats of la som är det nst bästa,, men med mycket minde rörelsefrihet plus att man själv också e polis,, samt att det e väldigt kort,, klarade d på 10 timmar

 

Kan man vara polis i Vice City?

 

Det liknar GTA 3 om man ser att du klarade ut det på 10 timmar...

 

nej i true crime: streets of la

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är de bara 12 åringar o yngre här inne ???

GTA är ett 18 års spel men dock: Rekommenderas från 15.

I och försej jag spelade de första GTA:t när de kom 1997 någongång då var jag 9, men spelen var inte lika våldsama då (EJ 3D). Jag ska inte säga nåt mer, tack o hej.

 

dem kan inte neka att sälja dig ett spel,, för det finns bara rekomenderade åldersgränser,, det är ingen lag som det är med film etc.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

RE::: "dem kan inte neka att sälja dig ett spel,, för det finns bara rekomenderade åldersgränser,, det är ingen lag som det är med film etc."

 

Svar: Jamen när jag var 13 o skulle köpa ett beg. PC spel: på ÅHLENS (TEMPO)

"Tomb Raider III" så var de 15 årsgräns på de...odå fick jag inte köpa de för 99.- el va de nu kostade...... Förklara dee du 2 steg upp !!! :?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja, det var kanse att du inte kunde lagen då,, kolla upp med spelhandlarnaså får du se,,, de kan ju iåförsig neka dig att sälja vad som hällst, det är upp till personalen i butiken, med snacka lite med dem så brukar d lösa sig, iffal d inte vill sälja ändå kan man ju alltid säga att de e en present,, tips fråga om d kan slå in det så tror dem att du ska ge bort i present...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...