gurreb Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 hur många tjejer är det som spelar spel?????? skule vara kul att veta mest killar spelar ju eller??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Är nog en del tjejer som spelar, inte lika många som killar men endå. Hur många det är går nog inte att svara på... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 men du fattar la väl att det e killar som spelar mer än va tjejer gör... men det finns tjejer som spelar fast ganska så få Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Killar är mest spelgalna av oss alla, det är en sak som är säker.. Däremot finns det ändå ganska många tjejer som spelar spel som, SingStar, EyeToy och andra liknande spel.. Vi killar föredrar väl lite mer action :) (eyeToy är faktiskt kul) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZötiZ_GriZen Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Jag är tjej OCH spelgalen xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Killar är mest spelgalna av oss alla, det är en sak som är säker.. Däremot finns det ändå ganska många tjejer som spelar spel som, SingStar, EyeToy och andra liknande spel.. Vi killar föredrar väl lite mer action :) (eyeToy är faktiskt kul) tycker du om eye toy??*usch* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZötiZ_GriZen Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Jag tycker EyeToy verkar kul...men ja har det inte :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Själv så känner jag en hel del tjejer som spelar spel. Eller som brukar hålla till vid datorn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 dt flesta tjejer e på lunarstorm om de brukar vara på datan..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Men tjejer brukar gå in i hogwarts och hest sidor :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 När jag menar vid datorn så menar jag såklart inte Lunar. De gillar att hålla på med datorn, sitta vid internet och snacka och hålla datorn uppdaterad och så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZötiZ_GriZen Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 MÅSTE alla tjejer va inne på häst sidor? asså ja e tjej o ja gillar hästar men de finns inga roliga häst sidor.. <_< tycker om allt möjligt vid datan ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg