Gäst wångö Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 hur skapar man ett eget gäng? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 När du har tillräckligt med respekt, kan du rekrytera två gubbar.. För att rekrytera, gå, obeväpnad, till en av ditt eget gäng (Grove Street Families) och sikta på honom och tryck neråt eller uppåt på styrkorset. Då frågar du om han vill vara med i ditt gäng, och då svarar han ja, vilket de nästan alltid gör. Sen när du fått jättemycket respekt, full stapel, så kan du rekrytera sju stycken. Kommando för ditt gäng är, neråt på styrkorset för att de ska stanna där de är, och uppåt på styrkorset för att de ska följa efter dej.. Ditt gäng, kommer att hjälpa dig, när du skjuter på nåt du vill ha dött.. Och dessutom går de in i den bil du går in i, om det finns plats för allihopa.. Då kommer dem att skjuta utanför bilfönstret när nåt fientligt gäng kommer förbi, mycket praktiskt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 okej..bra... men de ä ju rätt svårt att få mycke respekt. jag har fått så ja kan ha tre... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Jo, det är klart.. Det är svårt.. Jag fick inte full i respekt mätaren förrens jag hade klarat spelet :P men du får ju + i respekt efter varje uppdrag i princip.. Och du får lite mer genom att vara muskelberg och ha dyra kläder och en övertygande frisyr ;) Det ger även respekt av att ta över gängområden.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 tack jag undrade oxå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 okej... de ä bra att veta..... :P Tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
johan_93 Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 ja har fullt på respekt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Det tar lite tid att få respekt...men efter ett tag går det snabbare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 om man har krig med poliserna så går det ganska snabbt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 nu när jag har kommit tillbax från san fierro, så kan jag inte se gäng gränserna och min gäng har försvunnit från Grove Street!vad ska jag göra?och varför har dt hänt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 för att smoke inte är med. han kommer med senare igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
^Elevater Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 MItt gäng e borta ?? jag är i las venturas men mitt gäng finns inte kvar ????????? :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg