Hoppa till innehåll

Gäng?


Gäst wångö
 Dela

Rekommendera inlägg

När du har tillräckligt med respekt, kan du rekrytera två gubbar.. För att rekrytera, gå, obeväpnad, till en av ditt eget gäng (Grove Street Families) och sikta på honom och tryck neråt eller uppåt på styrkorset. Då frågar du om han vill vara med i ditt gäng, och då svarar han ja, vilket de nästan alltid gör. Sen när du fått jättemycket respekt, full stapel, så kan du rekrytera sju stycken. Kommando för ditt gäng är, neråt på styrkorset för att de ska stanna där de är, och uppåt på styrkorset för att de ska följa efter dej.. Ditt gäng, kommer att hjälpa dig, när du skjuter på nåt du vill ha dött.. Och dessutom går de in i den bil du går in i, om det finns plats för allihopa.. Då kommer dem att skjuta utanför bilfönstret när nåt fientligt gäng kommer förbi, mycket praktiskt..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, det är klart.. Det är svårt.. Jag fick inte full i respekt mätaren förrens jag hade klarat spelet :P men du får ju + i respekt efter varje uppdrag i princip.. Och du får lite mer genom att vara muskelberg och ha dyra kläder och en övertygande frisyr ;) Det ger även respekt av att ta över gängområden..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star

nu när jag har kommit tillbax från san fierro, så kan jag inte se gäng gränserna och min gäng har försvunnit från Grove Street!vad ska jag göra?och varför har dt hänt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...