Lucius Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Hur Klarar Man Bossen I Inca Ruins Lätt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 vad är det för slags spel?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lucius Skrivet 12 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 Som Zelda Fast Svårare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 jag har spelat alla dom spelen soul blazer ilusion of time och terenigma dom e så j*vla bra man verkligen njuter av spelen särskilt det senaste terenigma och tilbaka till ämnet det var ett tagsen ja spela det men jag kommer nog ihåg man ska bara sjuta uppåt och akta sig för det som regnar ner så håller man på så tills man har klarat det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lucius Skrivet 30 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 jag menar han som man blåser till han är röd och man ska slå honom på händerna jag undrar om det finns nåt lättare sätt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 kommer itte ihåg den bossen riktigt kommer bara ihåg sista Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimbo_88 Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 hejj... jag behöver lite hjälp... jag har tagit guldstayn A och B och fick nyss The song of wind... vad ska jag göra nu?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lucius Skrivet 29 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 gå upp från där du ställde statyerna och gå till vänster så mycket som möjligt så finns det en sten triangel(eller Fyrkant?)ställ dig i mitten av den och spela wind songe ellar vad det heter och tjoff så blåser du iväg till första bossen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimbo_88 Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 menar du guld statyerna??? jag har inte stt ut dom... vart jör jag det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 var kan man köpa dom spelen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master of war Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 var kan man köpa dom spelen? Tror inte man kan köpa dom längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimbo_88 Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 jo på spelbutiken.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg