Zelda tönten Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Jag behöver hjälp med den 4e diamanten i darkworld. När man är inne i statyn så hittade jag flickan man ska rädda men hon vill inte gå ut nån stans vart ska man ta henne??? Och hur gör man för att bossen ska komma fram för jag ser den inte??? Och en sista fråga var finns flöjten??? MVH PG Tack för alla seriösa svar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst teamquaqua Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Du ska ta flickan till de tomma rummet där de kommer in ljus från ett fönster sen ska du ställa dig i ljuset med flickan så blir hon Blind alltså bossen. Flöjten får du om du gräver i haunted grove i light world. :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 du måste spränga upp öppningen för ljuset på våningen ovanför. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zelda tönten Skrivet 14 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Hur går man in i den rutan där man ska spränga??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Du ska inte gå in dit. Bara lägg ner en bomb på marken bredvid staketet, tryck på samma knapp igen för att plocka upp den och kasta in den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lin0z Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 hur klarar man bossen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst teamquaqua Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 använder hookshot på bollarna sen ska man slå på dom två gånger tror jag sen kan man slå honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Det är en annan boss det... Blind behöver man bara slå på tills han är död. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lin0z Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 tack ska man akta sig för eld bollarna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 bara slå på huvudet med matel så dör han efter 9 slag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lin0z Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 okej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg