mew Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 hur fångar man den utan game shark Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 du fångar den på Rainbow Island tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 vad är det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sw-Johan Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 man ska få mystery gift och sen ska man spara och stänga av spelet sen fins mystery gift där sen ska man trycka wonder card tror jag men lösenordet til mystery gift är link together with all det finns en lapp brevid disken i alla pokemon marts Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 ja det spelar ingen roll i vilken afffär man är i heller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mew Skrivet 15 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 man ska få mystery gift och sen ska man spara och stänga av spelet sen fins mystery gift där sen ska man trycka wonder card tror jag men lösenordet til mystery gift är link together with all det finns en lapp brevid disken i alla pokemon marts jag har redan mystery giftoch hur får man deoxys och vart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 man åker till brith island eller hur det nu stavas med aura ticket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg