Hoppa till innehåll

Zelda: Collektions Edition


Zora

Rekommendera inlägg

  • Svar 61
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

MEN NI FATTAR 0. Majoras mask och ocarina of time släpptes 1998 och 2000 till Nintendo 64. 2003 gjordes collectors edition för dem som missat MM och OOT. men efter som Gamecube var inne så gjorde man så att man kunde spela det på gamecube. men spelen är fortfarande Nintendo 64 spel efter som de gjordes till N64. Alltså ska diskutionen om spelen föras på Nintendo 64s zelda forum. hoppas ni förstår annars tycker jag synd om er... då e ni....

 

det här e samma sak som med människor, om man föds i sverige och flyttar till finland e man fortfarande svensk efter som man föddes där, man e svensk inners inne, samma med MM och OOT, de föddes till 64, men flyttade till gamecube, men de är fortfarande 64 spel innerst inne.

 

bättre förklaring kan jag inte hitta, hoppas ni förstår och aldrig mer hjälper någon som frågar om hjälp om MM eller OOT i gamecube forumet utan berättar att de ska skriva i 64 forumet.

 

förstår ni fortfarande inte så kan jag säga att om ni vill undvika spam, onödiga diskutioner, slöseri med tid mm. så ska det här snackas i 64 och sluta tjafsa emot så mycket. det här e ju inte gnäll utan bara en upplysning för de som inte förståyy den här frågan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...