Pelleelle Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Tyvär inte... :unsure: Du kan träna dina bra pokemon i victory road. ;) DUBBELPOSTA INTE!!!!!!!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Team Dark Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Mitt tips är att ha många Reviv och Full Restore :D Vet ej om jag stavade rätt på reviv. För ni som inte vet vad reviv är är det en sak som gör att en av pokemonen som har svimmat får halvt hp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Team Dark Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Det stavades Revive men jag tror att man kan köpa ether i den stora affären Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mew Skrivet 24 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 men jag dör alltid för att lance är super effektiv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst colla_killen Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 jag klarade ligan med blastoise lv 75 moltres lv 50 zapdos lv 50 articuno lv 50 golbat lv 44 persian lv 49 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mew Skrivet 25 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 kan nån ett tips fö att fånga zapdos Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 (redigerat) Tja, du kan ju använda någon av Geodude "familjen" och använda rock attacker. Geodude, Gravler och Golen är ju både Rock och Ground. (du kan också ta Onix ;) ) mew, du kan ta och fånga en is eller dragon pokemon för att kunna överrumpla Lance ;) Redigerat 25 November 2004 av Elias50 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mew Skrivet 26 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 okej men för andra gången ÄR DET SÄKERT ATT DET INTE GÅR ATT KÖPA ETHER Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 Köp elexir... Sry för stavfel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mew Skrivet 26 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 men vart :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 (redigerat) man kan inte köpa elixir <_< Inte ether heller för den delen :angry: Redigerat 27 November 2004 av Elias50 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg