Betala pengar för att man inte kan klara spelet på ett vettigt sett ? Nej, tack.
Ar!
eller hur, helt onödigt
och om man ska fuska, räcker det med såna fusk man kan hitta på nätet, såna som här på fuska!
Mkt bättre att fuska än klura ut spelet ju >_>
Annars får man ju damp >_____>
iaf jag <___<
:evil: Efter man klarat spelet så kan man ju ha lite roligt med det t.ex. köra metroid prime det där speciall spelet som finns och man kan klara ut det med alla item utan att anstränga sig. Jag gädde upp på ssbm event match level 50 men jag tog bara no damege och fort farande svårt men jag klara det till slut :rolleyes: och så kan man ha lite annat skoj med ar!!!!!!!!
:evil: :medieval: :evil:
Ja det var ungefär så jag menade. Man kan ju ha lite roligt med den, men hur orkar man fuska för att klara ett spel.
ja du ja, du kanske e dålig...Mkt bättre att fuska än klura ut spelet ju >_>
Annars får man ju damp >_____>
iaf jag <___<
men vi andra som e bra behöver inte fuska
Jag håller med...tråkigt o fuska...då klarar man ju inte av spelet egentligen...så om jag har fuskat för o klara av ett spel känns de inte som om jag har klarat av det -_-Betala pengar för att man inte kan klara spelet på ett vettigt sett ? Nej, tack.
Om man klarar ett spel med fusk kan man ju inte skryta om att man har klarat det!
Vill ha en.
hehe jag behöver inte sånt alla spel jag har e utklassade
varför fuska när man kan va hedlig...
jag har AR men använder det bara när jag har klarat spelet.
:visslar: tur ett tag trodde jag var den enda här som hade ar!!!
:evil: :medieval: :evil:
Hur mycket kostar AR och var kan man köpa det.
sök på google
Kostar runt 250 kr på http://www.webhallen.comHur mycket kostar AR och var kan man köpa det.
bah det är bara noobs....som behöver fuska...
:evil: samma här jag fuskar och kollar fakta om jag behöver det! :evil:
Kan va roligt och ha när man klarat de än gång men det finns ju bara till ett spel t.ex til
MKDD
Jag Klarar spelen Först sen kan jag kolla på nätet om jag vill veta nått!
Om d enån gång skulle köra fast sej totalt kollar jag kanske tips eller så men inte direkta fusk! :) De tycker jag e bättre än att fuska direkt