Hoppa till innehåll

Vid köp av användargrupp..


dklennarth

Rekommendera inlägg

Jag undrar varför den användargruppen som kostar 15000p är gällande i 3 månader för?? Då jag har köpt den för all tid o möda jag har varit här , ska den vara min för alltid, då är det inget köp utan då HYR jag den i stället. Detta kan vara missvisande reklam o bättre att ni sätter ut att den som köper den HYR den vid detta köp.. Hur fort får man ihop 15000p igen, kan jag undra, om jag vill fortsätta o ha den kvar?? Det är ju meningslöst att den är på 3 månader, då kan den vara på 150000p i stället o vara för evigt.. Vem köper en sån på 15000p o inte kan använda den när tiden är ute.. Färgen jag köper är för alltid, men inte att KÖPA en anvädargrupp..Tänk om denna användargrupp blir populär o sen ska den plötsligt stängas efter 3 månader, urdumt:(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, jag undrarde bara varför det ska vara så dyrt att HYRA 3 månadar för en användargrupp.. För 15000p är inte så lätt att samla ihop snabbt..

 

Är du här för användargruppen och poängen det verkar så

 

Bara för att han undrar varför det är dyrt så betyder det inte att han bara vill ha användargrupper och poäng!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Sandkaka

Va med på lotto, lotteri, spel, tävlingar m.m.

Men du måste a tur för att vinna.

Jag tycker priset är helt ok.

Om det skulle vara lätt att ha en användargrupp så skulle alla ha det.

Då är det inte kul alls.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

150000p för att ha den på rikigt skulle vara bättre tycker jag och inte som det är nu. Hur fort får vi ihop 15000p o sen ska man under tiden få ihop 15000p till, det blir ju tråkigt att ha det så. Detta är OMÖJLIGA regler o den som vill kan ju inte få snabbt de poäng om de vill vara en användargrupp här.. Jag undrar bara..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

10000p eller 15000p tar inte en månad att samla in.. Jag själv är c.a 654p och då förstår du att 15000p är inget roligt att samla in o sen ska det försvinna lika mycket.. c.a 5000st 3p-svar eller c.a 1400st inlägg, sånt tar tid att skriva..

 

Förr kostade det 10000 som jag faktiskt skrev i ett tidigare inlägg men nu kostare det 5000 mer!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...