ArgSnickare Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 lätt att det är battle rifle och energy sword föresten har jag varvat på legendary fast skit it! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 f*n va du skryter om att du är bra 940220. J*vla l00ser! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Energy Sword,vet ej varför.O.o Men det är ju så kul att hacka Covenants till lunch. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kelthuzard29 Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 :medieval: ha mitt Är Dubbla Smg Dubbla Plasma Rifles Dubbla Needlers Sniper Energy Sword Bazzoka :cool: ^^ Typ allihopa Fast ska köpa en ny xbox Laser Linsen är Sönder T_T Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SONIC FAN Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 :medieval: vilket är dittt favorit vapen poå halo 2? smg och det där svärdet :medieval: :medieval: :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Såklart så är det Beam Rifle Och Sniper Rifle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Needler power!! :visslar: ja å min kompis äger när vi klarar på coop han har dubbla plasma rifle å ja dubble needler.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metal Knuckles Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 Jag har inte kört det så mycket så mina favos är Plasma rifle och Needlers eller vad den nu heter och sen ghosten fast den är ett fordon och vapen samtidigt den är :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 plasmarifle typ sen kommer ja itte ihåg mera va så länge sen ja spela ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Dödsstöten med Energy Sword äger. :ph34r: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lydia_freak Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 Energy sword såklart :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 8 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 Energy sword såklart :) håller med--...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg