Kiwi40048 Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 (redigerat) :huh: Kan någon säga vart mount chillad (eller vad det nu heter) ligger? Är det sant att det finns en fallskärm där? :angry: Har hört att man får fallskärm av att sätta sig som passagerare i flygplan, hur gör man det? :blink: Har förresten sett en (LOVAR ATT DET ÄR SANT!) Grottmänniska i Blueberry Acres, jag åkte på min FCR (motorcyckel) och stannade till vid vägkanten vid ganska högt gräs precis utanför sista huset innan bron till San Fierro, och så kom en äkta grottmänniska och ställde sig framför motorcyckeln och såg på mig ungefär såhär: :huh: Sen så ställde han sig i fightingposition och ville slåss, jag spöa skiten ur honom. Han hade nästan hela ansiktet täkt av hår och en sån där "orange trasa" som det ryktas att folk hade på stenåldern. Redigerat 16 November 2004 av Kiwi40048 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 haha grottmänniska nice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kiwi40048 Skrivet 16 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Har du någon aningom vart mount chillad ligger? :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 mount chiliad ligger mellan san fierro och angel pine.. grottmänniska?? :huh: tror inte dt...kan ha varit en alksi eller? :D <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kiwi40048 Skrivet 16 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 mount chiliad ligger mellan san fierro och angel pine.. grottmänniska?? :huh: tror inte dt...kan ha varit en alksi eller? :D <_< Lite Mer EXAKT Vart ligger Angel Pine? (obs! måste man ha klarat alla los santos uppdrag för att komma dit?) Förresten: JAG LOVAR ATT DET VAR EN GROTTMÄNNISKA! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 (Kiwi40048 @ 16/11-2004 14:46:04) mount chiliad ligger mellan san fierro och angel pine.. grottmänniska?? :huh: tror inte dt...kan ha varit en alksi eller? :D <_< Lite Mer EXAKT Vart ligger Angel Pine? (obs! måste man ha klarat alla los santos uppdrag för att komma dit?) Förresten: JAG LOVAR ATT DET VAR EN GROTTMÄNNISKA! ja, såklart man måste ha klarat los santos...berget ligger vid angel pine, som ligger i väst och söder om san fierro...men om du tittar på din karta som man fick med spelet hittar du dt nog.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kiwi40048 Skrivet 16 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Ok ;) Har inte klarat hela Los Santos än, jag är på uppdraget: "Just Bussines" Hos Big Smoke, Dansuppdraget hos Og Loc och "low rider, high stakes" hos Cesar Är jag nära att klara los santos då? inte va? Har klarat sammanlagt 11.76% av spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 hehe... när jag på de uppdragen gjorde jag ett tråd och jag ville ha hjälp och fråga samma sak... o tyvärr måste jag säga att dt e gasnka långt kvar...när man har gjort 26 uppdrag, då kommer man till san fierro.många av uppdragen då e i los santos området.men efter några uppdrag kommer du till san fierro med en hippie, och då gör du uppdrag i san fierro.(medans du gör uppdrag i los santos kan du köra till san fierro!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kiwi40048 Skrivet 16 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 (redigerat) hehe... när jag på de uppdragen gjorde jag ett tråd och jag ville ha hjälp och fråga samma sak... o tyvärr måste jag säga att dt e gasnka långt kvar...när man har gjort 26 uppdrag, då kommer man till san fierro.många av uppdragen då e i los santos området.men efter några uppdrag kommer du till san fierro med en hippie, och då gör du uppdrag i san fierro.(medans du gör uppdrag i los santos kan du köra till san fierro!) :huh: Va? Hursomhelst har jag klarat 16 eller 15 uppdrag och så fort jag försöker simma, flyga över etc. så får jag snuten efter mig och den går inte att få bort... Menar du att vägspärren försvinner efter 26 uppdrag och att man fortfarande gör uppdrag i los santos då? Redigerat 16 November 2004 av Kiwi40048 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kiwi40048 Skrivet 16 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 (redigerat) Har förresten hört att Brittiska speltidnigen PSM2 erbjuder 50 pund för övernaturliga fynd på gta, men man måste såklart ha något bevis, typ en videokasset med en inspelining. Tänker koppla om lite sladdar på tv'n så att videon och ps2:an kan köras samtidigt och sen spela in om jag (möjligtvis) möter grottmänniskan igen. :P Har även hört att folk sett bigfoot mm Läs mer på: GTASAJTEN :D Redigerat 16 November 2004 av Kiwi40048 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 jjaaaa, hallå... ja, vi pratade om dt... så dt e många uppdrag för dig kvar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kiwi40048 Skrivet 16 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Går det förresten att sitta passagerare i bilar och på Mc's? Har hört rykten om att det gick på GTA Vice City! Hur sitter man passagerare i ett flygplan! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg