vi pratar om half-life 2, gör vi väll?
Hl2 Har Släppts!
Ja det var det jag frågade smarto <_<vi pratar om half-life 2, gör vi väll?
Ska man köpa hl2 imorrn, eller ska man vänta på att hl2 "boxen" kommer??
alla på fuska.se e så barnsiga
på tågstationen tog ja en burk läsk o kastade den på en combine vakt :D
jäveln förja jaga me :cool:
Jag ska kanske köpa det. Om jag har energin till det.
det har du nog...
Whee, HL2 är super XD Mwahah! Det är roligt att kasta bokstäver från skyltar på monster XD
dom följer efter en os låtr en. dom e lite läksiga ibland ;) fick 5st efter mig förrut hehepå tågstationen tog ja en burk läsk o kastade den på en combine vakt :D
jäveln förja jaga me :cool:
Mycket roligare än Doom 3 o.o;
Pffff du är ju barnslig Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooob.Vi beter oss mer Vuxet än dig 0:OOLLLAalla på fuska.se e så barnsiga
Jag tror inte att det där svaret övertygade han/hon... O_O
Men neej !! man behöver internet om man vill spela online lr om man vill registera online!!(x0t @ 16/11-2004 19:55:46)aa. det e ju värt... men man behöver INTERNET för att spela HL2 och SOURCE.. :/ d suger :P ... men asså. min ppa har modem så¨hur gör man då?
Ehum, måste man ha internet för o installera?, lamt..
.. ehum.. sry för dubbel >.<
För dom som inte vet/e för dumma för att fatta:
Man måste ha en steam-account för HL2, man måste va connectad till internet när man registrerar (skriver in Cd-key)
sen behöver man inte va connctad till internet
Håller me, när jag spelade Half-Life så kom de nåra monster, jag skrek till o min brorsa stängde av datorn :cool:(x0t @ 16/11-2004 18:52:17)vad?
Spelet?, monsterna är juh läskiga buuhuu :(
Men d visste vell f*n inte jag heller !! har aldrig haft hl2 !! Gissade bara va f*n!! det brukar ju va så...För dom som inte vet/e för dumma för att fatta:
Man måste ha en steam-account för HL2, man måste va connectad till internet när man registrerar (skriver in Cd-key)
Va dåligt <_< :cry:För dom som inte vet/e för dumma för att fatta:
MAn måste ha steam för då man har instllerat spelet så sk den hämnta "uppdateirngar" via steam.
Har för övrigt beställt Collectors edition boxen fårn webhallen
Vill bara säga till de som tycker att spelet är läskigt; spela inte Doom III.