da Lina Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 :rolleyes: Kommit till en miniboss med massa falddermöss runt om, hur dödar man han??? Skall man gå på han med svärdet eller skuta med pilarna?? Need some help :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Om jag minns rätt så ska man först skjuta en ljuspil på honom så att fladdermössen skingras, sen går man på honom med svärdet. Det tar ganska många hugg innan han dör så det är ganska bra om man har laddat upp flaskorna med några féer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 17 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 aha...okejj, va masigt;) Får väll fösöka med det då iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 17 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 :rambo: Nu har jag fått ytterliga problem..men den där vakten som man skall döda intill den där knappen. tror man skall skjuta ljuspilar på den men kan ju inte skjuta hur många som helst då energin tar slut :unsure: När/Var/Hur skall man göra??? :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 testa hookshot men jag fattar inte vad du menar O_0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg