kickan Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 inne i ganons tower så kom jag till den "förstenade gohma" hur får jag tag i svansen i taket?, när jag siktar med grappling hook så kan jag bara slå gohmas huvud, det går inte att sikta på svansen i taket... ska jag göra på något annat sätt eller??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 ja prova på andra själlen eller skjut när hon fastar i marken som hon gör ibland Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kickan Skrivet 17 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 har prövat, men det går inte...:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 det ska vara så lätt att man bara siktar i taket med grappling hook Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Du ska väl bara göra på samma sätt som på dragon roost island. Och det måste du ju ha klarat för att kunna komma till ganons tower. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 försök att stå intill dörren fast err svärdhugg ifrån, där kan han inte nå dig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shodow Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 hitta master sword i gonon tower obs det e svårt att få master sword togg mig ett år Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SherO Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 du måste kasta grappling hook på ögat oxo så at du vet jag klara wind waker på några dagar när jag fick den igen utmanig i spelet så tråkigt håppas at det bli på den nya zled spelet vad jag kallar "wind waker 2" :P :medieval: :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg