mik@el Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 jag brukar lysna på hammerfall, T.A.T.U, tedybears stockholm, absolut rock classics 2004 och absolute music 46. vilka låtar lysnar ni på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Dir en Grey, Hyde, Kagrra, Psycho le Cemu, Mucc, Malice Mizer, Ayumi Hamasaki, L'arc~en~Ciel och massor av andra x_x Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 asså min lista skulle bli minst 10 meter lång! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diva Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Typ alla Mnamn då skulle det metal band och sådan musik kan ionte skriva alla band för då skulle det alldrig ta slut :P Men ett asbra abnd heter Sub Dub Micromachine :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasumi La'Selet Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 L'Arc~en~Ciel, Hyde, Kagrra, Dir en grey, Shazna, Luna Sea, Gazette, Syndrome, Kagerou, Malice Mizer, Moi dix Mois, X Japan, hide, B'z, Buck-Tick......och mkt mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Dom klart bästa metallarna är: In Flames Iron maiden Cradle of filth mm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
per emil Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 iron maiden rockar :cool: :cool: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 just nu hör ja skramel från köket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 samma för mig som herr kiao min skulle nog bli 10 meeter lång lr nått sånt. men dom bästa metallarna är nog. INFLAMES IRON MAIDEN MISFITS DANZIG och MURDERDOLLS! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 50cent In de club 50 cent PIMP Lyssnar på alla HIP.HOP låtar och rappar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 A New Found Glory,Blink 182,DuckStars,Eddie Meduza,Eminem,E-type,Goldfinger,Groove Coverage,Gyllene Tider,Lagwagon,Magnus Uggla,Markoolio,Nic & The Family,Rammstein,Scooter,Sr-71,Stroke 9,Sum 41,System of Down,The Offspring,Tomas Ledin och Weird Al Yankovic. Sen har jag en mapp som heter blandat också. Om ni undra så har jag lagt in musik på datorn med hjälp av Windows media player så allt snack om att jag har laddat ner på olaglig väg behöver ni inte skriva. Aja back to topic nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Gillar lyssna på animé låtar, Garbage och Natalie Merchant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg