hanget Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 (Oden @ 19/11-2004 21:32:58) rent ut sagt förjävligt. han var enav de stora personerna inom svensk idrott helt klart. man blir bara less igentligen Haha The nerd is back :P... Ne... men tragiskt att Ljungberg skulle dö. the Nerd?! jag som trodde du var en trevlig grabb, men ack vad jag misstog mig....hänger du inget på exet eller? har inte sett till dig iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 (hanget @ 20/11-2004 14:10:41) (Oden @ 19/11-2004 21:32:58) rent ut sagt förjävligt. han var enav de stora personerna inom svensk idrott helt klart. man blir bara less igentligen Haha The nerd is back :P... Ne... men tragiskt att Ljungberg skulle dö. the Nerd?! jag som trodde du var en trevlig grabb, men ack vad jag misstog mig.... hänger du inget på exet eller? har inte sett till dig iaf Var bara ironisk, är en trevlig liten pojke inerst inne :)Jo, är inne på exet men har inte sett dig där :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 tragist att sånt ska hända jag har inte hört något om det hur dog han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 tragist att sånt ska hända jag har inte hört något om det hur dog han? hängde sig tror jag ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Det var tyst minut för Ljunberg i Scandinavium i torsdags Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 Detta visar att den svenska psykvården och psykövervakningen borde lägga in sig på en pstkriatisk klinik de själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 varför e han så speciell då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 hur tog han självmord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0010 Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 varför e han så speciell då?? Asså du tänker hela tiden bara på dig själv <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 (redigerat) hur tog han självmordHan hängde sig i sjukhuset Redigerat 31 December 2004 av Mic_93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Han hängde sig på sjukhuset :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 Noooo jag som har träffat mikael Ljungberg han var värkligen en Snäll person.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.