Gäst Janaz Skrivet 18 November 2004 Rapport Skrivet 18 November 2004 Hur kommer man in till maku tree :huh:
Chihuahua Skrivet 18 November 2004 Rapport Skrivet 18 November 2004 Alldeles i början går det inte. Vänta tills du typ klarat första eller andra grottan, sen ska han växa till lite och få en stege fixad så du kan gå dit. Med tiden som du håller på växer Maku tree, så nya grejer kommer till hela tiden.
Gäst ymphinorx Skrivet 18 November 2004 Rapport Skrivet 18 November 2004 För att komma IN TILL maku tree. ska du gå till vänster när du kommer in i byn där årstiderna slår om hela tiden ska du gå åt väster . när du kommit så långt du kan komma i väster ska du gå söder. gå uppåt så kommer du att se en grotta med stenrankor på. gå in i den så hittar du ett svärd i ett av rummen. gå tillbaka till maku trees port och gör en spinn atack
Gäst Janaz Skrivet 19 November 2004 Rapport Skrivet 19 November 2004 (redigerat) Ja jag kom på det presis efter jag hade skrivit men tack endå. men hur kommer man till 2 slotet jag har fåt rod of seasons :) äller vad den nu heter (stavas någåt sånt) Redigerat 19 November 2004 av ZL
Rekommendera inlägg