pollenallergi Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Jag tror det tar 17 block, men är ej säker.. Det kan ha varit typ 3 eller ngt sånt också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 ok hoppas inte det är för många :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 24 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Nej det tar bara 3 blocks på minnet asbra för ett så stort spel :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Hade för mig det.. ;] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Jag ska köpa Det lungt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 24 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Jag ska köpa Det lungt Jag kan redan nu garntera att du gör ett av dina bättre spel köp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 Kl 6 ida så har jag det :D jag ska lira häcken av mig ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 Nyllet, du får säga om det är asbra.. :P Väger mellan det och Tibia prem.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 25 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 NU! SKRIVER JAG MITT INLÄGG NR 200 :student: OCH DET SKRIVER JAG HÄR!!!!!!!!!!!!!!!! OCH INGEN BÖR KLAGA FÖR DE VAR JAG SOM STARTADE TRÅDEN PS OCH JAG GÖR DETHÄR BARA FÖR SKOJS SKULL SÅ TA INTE ILLA UPP :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 (redigerat) Det är asbra :) fast tibia prem ger väl kanske mer men aja spelet är skit kul! :D Redigerat 26 November 2004 av Nyllet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg