Rosenknopp Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Skulle vilja veta om det finns något fusk på Rachet & Clank så man får mer "bolts"..... Jag förstår inte hur man ska kunna samla på sig så många bolts till vissa vapen o dräkterna.. Tack :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Nej, jag tror inte det finns fusk till detta. Däremot skulle jag tro att det finns beskrivningar om vart du ska hitta boltsen. Själv har jag hittat dem, men det tog en himla tid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Det enda ja vet så är det att slå/skjuta ner bilar! annars är det att slå fiender och att hitta ställen med mycket bolts!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenknopp Skrivet 20 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 :D Tack! Kram :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 döda allt du ser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg