HannesZugner Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Jag kan inte komma fram till "bossen" på borg 7, det är en laborint där man måste springa i en viss ordning, har inte spelet på ett antal år och nu kommer jag inte förbi laborinten helt enkelt =) Tack på förhand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 Prova alla olika kombinationer. Om du kommer tillbaks till samma ställe har du sprungit fel och borde prova en annan väg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 försök Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 det är två labyrint delar...första delen är det ner mellan upp...det antar jag att du klarat...sen kommer du till ett ställe men lava...då hoppar du över där...springer på plattformen med eld armen på...när du har sprungit förbi den så kommer du till det svåra...massa plattformar med olika gap emellan...hoppa ner till botten våningen och spring under den första mellan plattformen....sen hoppar du upp till den dom/den mellersta plattformen...där hoppar du uppe på den mellersta...(alltså den mellersta om man tänker sig att det finns tre våningar)...sen över till nästa mellersta...sen upp till den stora plattformen..s.en springer du bort te bowser;) B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vampire Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Jag åkte bara igenom en vägg =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tweak Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 min brosa har klarat ut spelet flera flera och ännu flera gånger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg