lundquist Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 SNÄLLA SVARA JAG VET INTE HUR MAN FINTAR ! JAG HAR SETT PÅ TV REKLAMERNA ATT DE KAN GÖRA ÖVERSTEGSFINTEN O SÅNT MEN JAG VET NTE HUR MAN GÖR!! SNÄLLA HJÄLT=) Mvh // VizzKazz :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Jaja tat lungt hmmm. Du ska kanske läsa igrnom kontrolerna. Eller kanske man ska klara en mather för att få grejer så man kan finta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 19 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Jag har jalla fall kollat igen hela handboken o de står ingenting där!=( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 är de inte som på fifa 2003 att man trycker den gula spaken åt nått håll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalle3 Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Jag tror att du har misat någon sida i inf boken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 på 2004:an skulle man skulle man hålla in Z och sen använda C-spaken jag har också spelat 2005 på demo (på PC) och då kunde man göra överstegs finten medans man sprang Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg