Gäst 0012 Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Har klarat alt men jag orkar inte tävla i det där racet <_< .... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 om du har varvat spelet så kan du väl inte ha kvar nått race..? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duke Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 Har varvat spelet. http://67.18.37.14/19/132/emo/hrehehe.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 hur kan ni gö dt så fort...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 Har spelat i fem dagar och jag är på uppdraget där man ska jaga en reporter åt Tenpenny i San Fierro. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 hur kan ni gö dt så fort...? Fort och fort, om man spelat sedan release dagen så är det inte fort.. Jag klarade det på några dagar (jag var i London dessutom). Men det beror också på hur mycket man spelar, och hur mycket flyt man har. Om man spelar 12 tim dygn efter dygn, så tar det nog inte särskilt lång tid innan man klarat det. Eller så spelar man inte så ofta, men har grymt flyt, så går det också fort. De flesta i den här tråden kanske spelade dygnet runt? You never know ;) Så, fort o fort... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 har klarat ut mitt för många veckorsen... :P :lol: :D :zzz: kör om kring och leker super roligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 (Joy @ 29/11-2004 18:04:46) hur kan ni gö dt så fort...? Fort och fort, om man spelat sedan release dagen så är det inte fort.. Jag klarade det på några dagar (jag var i London dessutom). Men det beror också på hur mycket man spelar, och hur mycket flyt man har. Om man spelar 12 tim dygn efter dygn, så tar det nog inte särskilt lång tid innan man klarat det. Eller så spelar man inte så ofta, men har grymt flyt, så går det också fort. De flesta i den här tråden kanske spelade dygnet runt? You never know ;) Så, fort o fort... :D ja, men jag har inte tid att spela i 12 timmar/dygn :angry: <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 inte jag heller. jag spelar för att det är kul. man kan ju inte spela jämt. eller? Golden Star ja, men jag har inte tid att spela i 12 timmar/dygn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 ja, andra har faktiskt en massa saker att göra o tänka på.. i högstadiet får man en massa arbeten :bah: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 Golden Star, jag sa inte att du var seg, eller på något sätt tyckte du var dålig på SA. Så det gör mej inget att du inte spelar 12 timmar per dygn, det gör inte jag heller :) Gurreb: För några veckor sen släpptes San Andreas :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 jag vet att du inte va tycken, för dt e du inte :) , men dt e samma sak, som när vc släpptes. en sa att han/hon klarade på 5 timmar, en nåt annat, osv. men för mig tog dt lång tid att klara vc, sattsade inte mkt på uppdragen.. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg