Hoppa till innehåll

Hur Långt Har Ni Kommit?

firedamm

Rekommendera inlägg

• Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

hur kan ni gö dt så fort...?

Fort och fort, om man spelat sedan release dagen så är det inte fort.. Jag klarade det på några dagar (jag var i London dessutom). Men det beror också på hur mycket man spelar, och hur mycket flyt man har. Om man spelar 12 tim dygn efter dygn, så tar det nog inte särskilt lång tid innan man klarat det. Eller så spelar man inte så ofta, men har grymt flyt, så går det också fort. De flesta i den här tråden kanske spelade dygnet runt? You never know ;)

Så, fort o fort... :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star
(Joy @ 29/11-2004 18:04:46)

hur kan ni gö dt så fort...?

Fort och fort, om man spelat sedan release dagen så är det inte fort.. Jag klarade det på några dagar (jag var i London dessutom). Men det beror också på hur mycket man spelar, och hur mycket flyt man har. Om man spelar 12 tim dygn efter dygn, så tar det nog inte särskilt lång tid innan man klarat det. Eller så spelar man inte så ofta, men har grymt flyt, så går det också fort. De flesta i den här tråden kanske spelade dygnet runt? You never know ;)

Så, fort o fort... :D

ja, men jag har inte tid att spela i 12 timmar/dygn :angry: <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Golden Star, jag sa inte att du var seg, eller på något sätt tyckte du var dålig på SA. Så det gör mej inget att du inte spelar 12 timmar per dygn, det gör inte jag heller :)

Gurreb: För några veckor sen släpptes San Andreas :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star

jag vet att du inte va tycken, för dt e du inte :) , men dt e samma sak, som när vc släpptes.

en sa att han/hon klarade på 5 timmar, en nåt annat, osv.

men för mig tog dt lång tid att klara vc, sattsade inte mkt på uppdragen.. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...