Asså ibland när jag klickar runt lite kommer det upp nån: ballt.info eller nåt sånt nån mobil grejs.. vad är detta?
Vad Är Detta För Popup?
samma här
samma här! as störande!!!!!!!!!! <_<
ja jag vet och den tar platsen för start menyn för mig så jag mpste minimera fuska.se ioch stänga när det kommer upp jätte jobbigt
Förut så reagerade min popup-blockare bara när jag fick ett Pm, nu går den hela tiden... <_<
Jag är dock glad över att jag inte är ensam om detta...
Men popu blockeraren reagerar hela tiden när man får ett pm
Ja,det hände för mig med :angry:
Ja, jag vet...
Men nu går den stup i kvarten, med eller utan Pm...
Är det bara mig det inte händer för? :blink:
Mobil grejjs :huh: What you talking about :blink:
Vissa tillfällen kan de bugga så kommer de upp någon röd text m.m, men mobilreklam har aldrig kommit upp för mej :rolleyes:
inte för mig heller
ingen aning. något jobbigt popupfönster som admin lagt in på sidan som kommer lite då och då. jag har popupblocker och irriterar mig på det ändå. jag verkligen hatar onödiga popupfönster. det är det värsta jag vet. sidor som har sådana jobbiga popupfönster, som finns här nu, brukar inte jag besöka mer än jag måste så jag kanske bara kommer vara i chatten från och med nu. dumma admin :angry: varför sak du försöra den fina sida du byggt upp under så lång tid?Asså ibland när jag klickar runt lite kommer det upp nån: ballt.info eller nåt sånt nån mobil grejs.. vad är detta?
ARGH! DEN GJORDE SÅ DATA KLOCKAN STANNADE IGEN!
den stog på 18.05 nyss >_>
Jag tror faktist de inte är admins fel ;)
Antagligen någon bugg :unsure:
men sa inte admin i en annan tråd att han skulle testa och ha lite reklam och sedan se hur det gick...?
men vafan popups stannar bara klockor >_>
7 gånger har det hänt för mig nu
om han sa det så går det inte bra nu ´kom det upp igen men nu har jag 300 i fuskarank!
Det har hänt minst 100 ggr för mig7 gånger har det hänt för mig nu
när jag gick in på fuska.se (startsida) så kom den upp :huh: