Foxyrock Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Vad är det egentligen och är det väldigt avancerat och var får man tag på det och kostar det något? Kommer med fler frågor om jag det är något mer jag undrar över. Riktigt tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HardCore Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Du de vill faktist jag också veta när du får redda på de skicka de till mig..! kan du de..? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 Skicka till mig också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 20 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 Jag hade hoppats på andra typer av svar men visst när/om jag får reda på det så kan jag pm:a er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 Tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 jag hadde RM2K3 förut men nu ahr jag lite mordernare varianten asså RMXP(RPG Maker Xp) Och RPG Maker är faktiskt ganksa lätt man lär sig faktiskt ganska snabbt(är nämnligen seg på att lära mig nått) men RPG Maker är lätt att lära sig hur man gör :D RPG Maker 2003 och 2000 är typ det samma fast 2003 har mer funktioner så RPG Maker xp har nästan samma funktioner som 2000...fast mycket snyggare grafik och kanske lite mer komplicerad för dom som e vana med RM2K och RM2K3..som jag var..är van med både RM2K,RM2K3 och RMXP nu :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Du kan hämta RPG2000 och 2003 HÄR För XP hittar du det HÄR. Fast du måste bli medlem på sajten först. Inga problem, du slipper ge ut E-mail-adressen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 24 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 kostar det? och vad är det egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Kostar inget. Du gör RPG-spel i det. (jag undrar hur många ggr jag har svarat på såna här frågor... läs de andra trådarna!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.