shodow Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 Silver & guld ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mew Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 Silver & guld ;) han sa vilken POKEMON gillar du mestför mig är det mew Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 nej han sa vilken pokemon gillar du MINST och det här är en tråd som bryter mot §1.11 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ka_Sin Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 ...för mig är det jätte svårt att bestämma en "sämsta pokemon" jag kan i alla fall säga att Bulbasaur har alltid varit min favvorit genom tiderna! De dåliga och tråkiga pokemon är ju: Fula, dåligt tecknade, för många svargheter. Jag kan inte komma på en ända dålig pokemon just nu men jag tycker att de nya pokemon börjar tappa den gammla stilen... de ser inte längre ut som pokemon, de ser mer ut som "människo roller" (delibird- tjur osv.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lin0z Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 magicarp,carterpie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 §1.11 och §1.13. Tråd låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg