Dezen Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 Hur kommer man till mirage island snälla hjälp mej någon! :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 man ska ha en speciell pokemon och i pacifidlog town längs ner till höger i huset finns det en gubbe om ha säger:I can´t see mirage island to day..då kan du inte dit men om han säger: I can see mirage island today!! då kan du dit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 20 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 Vilken Pokémon då? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 Den speciella pokemonen heter mif pokemon det kan vara vilken som hälst... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 Jag har försökt många gånger men aldrig lyckats! Men vad finns på mirage island? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 20 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 Aha hur vet man att det är en mif pokémon då? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 Desen:Ja man pratar med den där gubben i pacifidlog town läs skellefteAIKares förklaring... game__master:Jo jag vet att det är svårt själv har jag inte klarat att komma dit... Och vad som finns där är ett bär som (jag tror) kan hela upp alla pokemons hp ja som ett bär men dom bären fungerar ju bara till olika sorters pokemon och den enda pokemon man kan fånga är wynaut på lvl:5. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 20 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 (redigerat) OK :) nån som har varit där och vet vad det är där? Redigerat 20 November 2004 av Desen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 ne har inte varit där men min kopmpis har det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 ok :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Läs mitt inlägg så får du se vad lite som finns där... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 om du vill hitta en mif pokemon så fånga många pokemon vid dom första städerna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg