pokemon_master Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 (redigerat) Kan någon hjälpa mig med att hitta en flaska.. jag har letat och letet man hittar ingen.. kan du kanske hjälpa mig? Snälla snälla hjälp mig.. Redigerat 20 November 2004 av pokemon_master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 här får du flaskorna:o) Flaskor Du ska först bege dig till Lost Woods i den södra delen av Swampområdet. Där finns en sjuk häxa som ber dig hjälpa henne. Nu ska du leta upp ett hus där häxans syster finns. Hon ger dig en flaska med medicin och där har du den första flaskan! Hjälp Romani på ranchen att jaga bort alla spöken på natten mellan två och sex det första dygnet. Du får en flaska fylld med mjölk. Vinn Goron Racet och du får en flaska med gold dust. Vinn Bävrarnas Race som finns ovanför vattenfallet i Great Bay Coast. För att komma upp så behöver du Hook Shot. Hitta alla blå flammor under sanddynorna och besegra spökledaren i graven som leder till dödgrävarens hus i Ikana Graveyard. Ge Madam Aroma Express-brevet som du kan få i Kafeis hus av killen från Curiosity Shop mellan ett och sju på dagen. Först får du Keaton Mask när du sedan pratar med honom igen så får du brevet. För att kunna göra detta så måste du ha klarat en bit in på Anju och Kafeis Anteckningsuppdrag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemon_master Skrivet 20 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 Tack 10000 Tack jag ska göra det på direkten TACK än en gång :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg