Pelleelle Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 jasså han. Mem han är starkare senare med moltres, atricuno och Zapdos. ;) Vill man delta i en contest så kan man bara vara på ett ställe. http://www.serebii.net/emerald/contest.shtml Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 (redigerat) Menar du att det är det enda stället man kan köra contest på!? :huh: Redigerat 6 December 2004 av Danne159 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 Japp ;) ,i dom andra städerna finns det ett "battle tent". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 vad gör man där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 hörs det inte på namnet? :huh: man strider ju såklart! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 Jag tänkte mig något sånt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 Åhh... nu fattar jag vad du menar. http://www.serebii.net/emerald/tent.shtml Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 Battle tent värkar ju roligt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 när jag köpte lg så blev jag lite missnöjd när man bara kunde ha pokemon från kanto men det var bra ändå men när jag köper Emerald så kommer man kunna ha pkmn från Hoen ligan :kung: :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 när jag köpte lg så blev jag lite missnöjd när man bara kunde ha pokemon från kanto men det var bra ändå men när jag köper Emerald så kommer man kunna ha pkmn från Hoen ligan :kung: :kung: Nix, det är inte bara kanto pokemon som man kan få. :angry: När du har fått nationl dexen så kan du skaff vilka pokemon du vill. ;) Du får national dexen så här: 60 pokemon och klara ligan. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 (redigerat) när jag köpte lg så blev jag lite missnöjd när man bara kunde ha pokemon från kanto men det var bra ändå men när jag köper Emerald så kommer man kunna ha pkmn från Hoen ligan Nix, det är inte bara kanto pokemon som man kan få. När du har fått nationl dexen så kan du skaff vilka pokemon du vill. Du får national dexen så här: 60 pokemon och klara ligan.Jag ska byta över mina fr/lg pokemon till emerald mina r/s pokemon också. :evil: Redigerat 8 December 2004 av Danne159 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 Japp! Jag me!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg