oLiWeR Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Jag tycker verkligen om Battle frontiner, det är så coolt på något sätt. Jag längtar tills Emerald kommer då ska jag försöka klara alla turneringar som finns där !!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Jag tycker verkligen om Battle frontiner, det är så coolt på något sätt. Jag längtar tills Emerald kommer då ska jag försöka klara alla turneringar som finns där !!! Ja... Samma här! ------------------------------------------------ ÄNDRAT av 0035 utan ändrings text! O_o Det blir inget! O_o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Jag ska försöka skaffa mig en Combusken innan jag har gort min första strid mot rivalen! Nej, jag bara skojar. :P Jag ska försöka klara det så snabt som möjligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oLiWeR Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Jag ska ta Torchic som starter pokemon. Vilken ska ni ta ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Torchic! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oLiWeR Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Bra val !!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Japp, för man har mest nytta av Blaziken i ligan! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 (redigerat) Samma här! Men kan man byta pokemon innan man möter rivalen? :huh: Då ska ja byta rayquaza på 100! Och min Blaziken på 100! Och några till... Man ska kunna byta från FR/LG så jag tänker byta min Charizard och tyranitar! EDIT:Jag kanske ska välja mudkip för att ja ska ju byta över blaziken! EDIT:Den som gjorde nästa svar gjorde svar:200! Jag gjorde 199! Och 100!!!!! Redigerat 9 Januari 2005 av 0035 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Nån som vet mer fakta om Pokémon Emerald? 0035 Det borde ju gå annars har jag problem i pokémon ligan Jag gjorde 200 inlägget här samma dag som jag vann vi i femman åt kiaby skola. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Nån som vet mer fakta om Pokémon Emerald? 0035 Det borde ju gå annars har jag problem i pokémon ligan Jag gjorde 200 inlägget här samma dag som jag vann vi i femman åt kiaby skola. Tyvärr har jag ingen fakta! :( men... Grattis så jävligt mkt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemon Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Hur får man billjeten till världens ände ön? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Kolla i länken några sidor bak. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg