Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Domma finns inte i Emerald: Surskit Masquerian Meditite Medicham Zangoose Roselia Lunatone Dom finns ej i Emerald Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 finns dom inte :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 nop,dom finns ej,byta från ruby/sapphire/firered/leafgreen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 ja man kan ju byta från ruby och sapphire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 jag vet.men ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oLiWeR Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Visste ni att endast Team aqua har sin bas i Vattnet utanför Lilycove-city,B) Team magma har sin bas i en NY grotta som finns högst uppe på vulkanen. På serebii.net har jag också sett att man får se GROUDON där inne, men tyverr så Fångar man honom på ett annat ställe.:unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 I know.Man ska prata med Weather Intustie,och så typ kanske får man bestämma om man vill möta Kyogra eller Groudon,och ja ve att man inte har så mycke tid att fånga dem,och så finns det 2 nya ställen i Safari Zonen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oLiWeR Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Jag ska försöka fånga Både Groudon, Keogre,och Rayquaza.B) Ska ni också det ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 ja det är ju det som ärb det svåra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg