Spliffor Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 16 SEPTEMBER I JAPAN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Det tror jag inte ;) Då tror du rätt... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Hia gobo crytra [back to topic] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 med alla tuneringar man har gort så kan man kolla på sina "rekod" i ett visst hus. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 med alla tuneringar man har gort så kan man kolla på sina "rekod" i ett visst hus. ;) Ja det ska bli kul mkt dom har ändrat asså! :gitarr: :gitarr: NU VILL JAG MEDELA ATT JAG DEN 2/12-04 HAR GJORT 1000 INLÄGG! :gitarr: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 ja jag längtar osså men man ska inte kolla om det på serebii föränn det kommit ut för då blir man frästad..... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 (Danne159 @ 02/12-2004 17:48:05) med alla tuneringar man har gort så kan man kolla på sina "rekod" i ett visst hus. ;) Ja det ska bli kul mkt dom har ändrat asså! :gitarr: :gitarr: NU VILL JAG MEDELA ATT JAG DEN 2/12-04 HAR GJORT 1000 INLÄGG! :gitarr: :gitarr: Inte bara det, du gorde det 100:ade svaret i denna tråden. Om du är osäker på vilka pokemon du ska ha mot gymledarnas "revanch" så kan du kolla vika pokemon dom har här. http://www.serebii.net/emerald/pokenav.shtml Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 404-siden kan inter vises... Men jag bor i asien kolla här 漈佴鍺芴 劮泚 곦萎汽橑•_• hehe... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 "hihi" :rolleyes: back to topic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 "hihi" :rolleyes: back to topic. Japp tebax till ämnet längtar tills jag kan slå regi gubben... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 vilken av dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Den här gubben som har regirock registeel och regiice... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg