da Lina Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 Jag har två flaskor...hur får man de andra?? Är på Stone Tower nu å behöver FLER!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemon_master Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 hej jag vet inte var man hittar fler flaskor men jag undrar var hitta du din första jag har inte hittet den.. snälla hjälp mig jag har provat jättelänge.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 20 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 hej jag vet inte var man hittar fler flaskor men jag undrar var hitta du din första jag har inte hittet den.. snälla hjälp mig jag har provat jättelänge.. ;) jag kommer inte ihåg hur jag hittade mina två...var ett tag sedan jag hittade dem:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 En flaska får man när man vinner Goron-racet tror jag, då får man en flaska första gången man vinner. Sen kan man hitta en flaska under Ikana graveyard om man har Captains hat. Om man går dit sista natten och beordrar skeletten att öppna graven så kan man spela gravgrävarspelet med Dampé. Man ska få honom att gräva på alla ställen tills man hittat 3 stycken mystiska ljussken, då kommer det fram en poe och när man dödat den får man flaskan. Sen kan man vinna en flaska genom att vinna över bävern vid Great bay (vattenfallet) och simma genom ringar som Zora Link. En flaska får man om man gjort uppdraget Anju-Kafei och lämnar fram brevet till Madame Aroma på Milk Bar, då får man en flaska Chateau romani. Sen får man väl en när man sprängt sig in på Romani ranch på första dagen och lovat den lilla flickan att hjälpa henne med sitt spökuppdrag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg