matand Skrivet 20 November 2004 Rapport Skrivet 20 November 2004 Caius Cosades har get mig i updrag att prata med Hasphat Antabolis, som i sin tur vill att jag ska hitta en kubb som heter Dwemer puzzle box. Jag har gått in i ruinen som han säger att den finns i, utforskat alla platser jag kan hitta och dödat respektive gubbar som ståt i min vägg men kan inte hitta den. Har jag missat någonting eller är det något specielt man måste gjöra? Tacksam vid svar :lol: Citera
Oden Skrivet 20 November 2004 Rapport Skrivet 20 November 2004 Caius Cosades har get mig i updrag att prata med Hasphat Antabolis, som i sin tur vill att jag ska hitta en kubb som heter Dwemer puzzle box. Jag har gått in i ruinen som han säger att den finns i, utforskat alla platser jag kan hitta och dödat respektive gubbar som ståt i min vägg men kan inte hitta den. Har jag missat någonting eller är det något specielt man måste gjöra? Tacksam vid svar :lol: Var ett tag sedan jag körde det uppdraget och har ju kört ett par uppdrag efter det också :PMen vill iaf minnas att den fanns någonstans på övervåningen, ganska svårt att hitta dit men den ligger i en bokhylla eller nått. Så är lätt att hitta när du väl kommit dit. Notera; den är väldigt liten! Mindre än en vanlig flaska. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.