Gta:san Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 på första ön så fins det en bygnad som det är en jätte hög bygnad som man kan gå upp i där fins det en falskärm och en helecopter plata men de är aldrig nån helecopter där varför :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 dt ska inte va en helikopter i los santos... när man inte har kommit längre ska man inte heller ta sig til en annan stad.. helikopter finns första gången i san fierro på flygplatsen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 har du hittat den än golden star`? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 dt va ju du som sa att den fanns där, så jag letade efter den o hittade den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 ja ja vet... men de ä bra att du har hittat den.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 när jag flög hittade jag att dt finns en fallskärm i sf högsta byggnad.. du vet, vid hottellet i downtown.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 aa...man går in på marken.. genom dörren bara...har du hoppat fallskärm nån gång lr? de ä as kul.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 såklart jag har gjort dt! både från mount chiliad, sf högsta byggnad o ls högsta byggnad.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gta:san Skrivet 21 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 dt ska inte va en helikopter i los santos... när man inte har kommit längre ska man inte heller ta sig til en annan stad.. helikopter finns första gången i san fierro på flygplatsen.. Konstigt att man då kan koma in i flyg platsen och ta flygplanen :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 (Gta:san @ 21/11-2004 09:58:48) dt ska inte va en helikopter i los santos... när man inte har kommit längre ska man inte heller ta sig til en annan stad.. helikopter finns första gången i san fierro på flygplatsen.. Konstigt att man då kan koma in i flyg platsen och ta flygplanen :blink: ja, håller med dig, men man kan alltid hålla sig till los santos området.inte sant?men om du åker över till san fierro eller las venturras utan att ha låst upp dt, så kommer en apache helikopter efter dig o skjuter ner dig.. ^_^ -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg