Naruto Skrivet 20 November 2004 Rapport Skrivet 20 November 2004 Hej! Det finns det skumt ställe vid Canyon stället (fjärde templet) Ifall du går till Canyon stället och hoppar ner i vattnet och simmar mot bergen, alltså inte utåt. Så kommer du till ett jätte läskigt ställe. I början ska du använda Glas-Skölden och sen är det en massa maskar på väggen, som är blodiga (tror jag) Ifall du har tagit alla Fairies i den första templet öppnas en dörr upp, resten är låsta. Sen när man klarat andra templet så kan man öppna andra dörren. Eller så var det så att dörrarna öppnas om du har ett antal hjärtor. I alla fall, jag kommer inte ihåg vad som finns inne, men jag hade öppnat den första och andra dörren. Vad händer på den fjärde vad får man och så?
Magdis Skrivet 20 November 2004 Rapport Skrivet 20 November 2004 Jag har för mig att man får en hjärtbit när man klarat alla rummen, det kommer fram en Garo i det första rummet som ger dig den.
Arwen Undomiel Skrivet 21 November 2004 Rapport Skrivet 21 November 2004 Det är ju the Shrine, du pratar om. Det är väl inte så otäckt där inne? Det är i alla fall så att du måste ha ett visst antal hjärtbitar för att komma in. Jag tror man måste ha alla eller nästan alla för att komma in genom sista dörren.
Brawler Skrivet 23 November 2004 Rapport Skrivet 23 November 2004 Asså jag har Majoras Mask,jag fick det med i Collectors Ediotion när jag köpte Gamecube,men jag spelar inte MM,det e så j*kla läskigt och äckligt jag gillar inte sånt på Zelda spelen,typ Shadow Temple från OoT e också så :S Majoras Mask e ruggig .. /Sorry for onödigt inlägg,om det nu e det :unsure:
Arwen Undomiel Skrivet 29 November 2004 Rapport Skrivet 29 November 2004 Asså jag har Majoras Mask,jag fick det med i Collectors Ediotion när jag köpte Gamecube,men jag spelar inte MM,det e så j*kla läskigt och äckligt jag gillar inte sånt på Zelda spelen,typ Shadow Temple från OoT e också så :S Majoras Mask e ruggig .. /Sorry for onödigt inlägg,om det nu e det :unsure: Vad är det som är så otäckt i Majora's Mask??? :huh:
Rekommendera inlägg