shodow Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 VILKA SPEL HAR NI Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 super mario advance 1-4 kirby: nidr banjo-kazooie zelda: alttp zelda: tmc zelda: ooa zelda: oos zelda: la zelda: fs mario kart wario land 4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lin0z Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 zelda a link to the past pokemon gul pokemon blå pokemon silver pokemon crystal pokemon saphire pokemon ruby super mario super mario tennis flinta antz kalle anka spindel mannen hugo bil spel pokemon leaf green lego island extreme lego alpha team crash raymen2 pokemon pinball laura Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 jag har många allså AdvanceWars 1,2 Bomberman Tournamet Bomberman Max2BlueAdvance Bomberman Max2RedAdvance Breath of fire II Castlevania arria of sorrow Castlevania circle of the moon Castlevania harmony dissonance Digimon battle of spirit 1,2 Dragonball buu's fury Dragonball legacy of goku 1,2 Dragonball supersonicwarriors Final fantasy tactics Fire Emblem GoldenSun 1,2 Harry Potter de vises sten Harvest moon friends of mineral town Kirby amazing mirror Kirby nightmare in dreams Kuru kuru kururin Mario golf advance tour Megaman & bass Megaman battle network 4 bluemoon Megaman zero 1,2,3 Zelda a link to the past Pokemon fire red Pokemon leaf green Pokemon silver Pokemon guld Pokemon ruby Pokemon saphire Metroid Fusion Pokemon pinball ruby saphire Sword of mana Tecken advance Sonic advance 1,2,3 Shining soul 1,2 Super mario advance 3 många eller hur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 men hur kan ni köpa pokemon? ni betalar för att få det, jag skulle hellre betala för att inte behöva få det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 jag köper inte dom för min farbror laddar ner en massa spel i en cd-rom och jag laddar ner dom i min dator hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ante007 Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 Pokemon Ruby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 jo jag laddar ner till emulator en del men annars har jag zelda a link to the past megaman battle network 3 white lord of the rings the return of the king mm förresten pokemon SUGER VALBALLE + ELEFANT BALLE PÅ SAMMA GÅNG :lol: :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 pokemon ruby/shaffir/leaf green/fire red/gold/silver/cristal james bond medal of honor Rayman 3 the lord of the rings special gt force Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 ja jag har också laddat ner spel på en emulatot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 Det här är Gba forum inte Pc som dom menar någ såna spel man har köpt till gba gba sp ifall jag med ska säga vilka jag har så har jag alla inte svårt o fixa!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 §1.11 + flera brott mot §1.22 - Att antyda att man äger något olagligt som Warez eller liknande. <- där inräknat Emulator + Roms! Tråd låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg