martin_gta Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 har kört fast på när man ska spraya över klottret hittar bara 7 st vad gör jag blir snart tokig :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 du vet väl att i los santos e dt klotter, i vatten e dt ostron o i lv e dt hästskor.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martin_gta Skrivet 20 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 tänker på det tredje uppdraget man får när man ska spreya över alla kan någon beskriva hu jag hittar alla 100 så jag kommer vidare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 på dt uppdraget ska man bara spreja över typ tre- fyra klotter.. :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martin_gta Skrivet 20 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 okej okej tillbaka till bilen sen eller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 ja..sen e dt uppklarat, sen klottrar du över när du vill.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 inte svårt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 tycker inte jag heller.. men jag har hittat den ostron... vet inte vart såna e, hittar dem inte.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martin_gta Skrivet 20 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 har sprey 5 st nu men kommer inte in i bien sen som väntar vid klottret hur gör jag för fixa det 3 uppdraget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 e du dum eller???? vi har ju redan sagt!!!vad fattar du inte??? :angry: :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg