Hoppa till innehåll

Är Det Lilla Ps2 Bra?


SuperXS

Rekommendera inlägg

Gäst Golden Star

dt lilla e bra för den har:

*tystare fläkt

*inbyggd internet adapter

 

mer kommer jag inte på.. :P

 

o vad som gäller gta:sa, så tycker jag att du ska köpa dt..visst buggar dt lite och e lite seg, men dt e värt dt :P man har aldrigt tråkigt i dt man kan alltid göra nåt B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star
(Kiwi40048 @ 20/11-2004 22:03:19)

va???skulle jag aldrig tro...

för dem mesta här hackar spelet

Hackar aldrig!

 

Måste väl ha det perfekta exemplaret :P

 

Om långa laddningstider (ibland) räknas som "hackning" så...

för mig e den seg, o ibland buggar den... :( som en gåg stannade den när den skulle ladda, men som tur va så sparade jag spelet innan jag började den uppdraget :rolleyes:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hade en gång en liten bugg, ska försöka beskriva det här bra...

 

Jag var påväg mot sf flygplatsen när jag åkte fel och hamnade på en gräsfläck mellan easter bay airport's ingång och den stora motorvägen, hursomhelst så blev det som en liten backe där ena och andra gräset delade sig jag försökte åka upp där men då föll jag rakt ner i marken och det blev helt vitt, sen så stod jag utanför ingången till flygplatsen bara någon sekund senare.

 

Långt inlägg?

Fattar knappt något själv av min beskrivning faktiskt :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star

Hade en gång en liten bugg, ska försöka beskriva det här bra...

 

Jag var påväg mot sf flygplatsen när jag åkte fel och hamnade på en gräsfläck mellan easter bay airport's ingång och den stora motorvägen, hursomhelst så blev det som en liten backe där ena och andra gräset delade sig jag försökte åka upp där men då föll jag rakt ner i marken och det blev helt vitt, sen så stod jag utanför ingången till flygplatsen bara någon sekund senare.

 

Långt inlägg?

Fattar knappt något själv av min beskrivning faktiskt :P

dt va konstigt :lol:

 

men du hade ju tur, du behövde inte stänga av ps2:an...ir? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...